Dobra reklama strony internetowej w skrocie

1.mariusznowak » 03 gru 2017, 16:28

Wykonanie samej strony internetowej to już dzisiaj zdecydowanie za mało. Minęły już dawno czasy, w których strony internetowe samoistnie się pozycjonowały i osiągały zadowalające rezultaty bez nakładu pracy. Obecnie sytuacja uległa diametralnej zmianie i wypozycjonowanie strony internetowej nawet na bardzo mało konkurencyjne słowa kluczowe wymaga właściwej wiedzy i nakładu pracy.

Dlaczego tak jest i co uległo zmianie na przestrzeni tych lat?

Po pierwsze zwiększyła się liczba firm w Internecie. Obecnie praktycznie każdy biznes jest oparty o stronę internetową. Nie ważne, czy jest to lokalna pizzeria czy duży producent drzwi. Każda z tych firm ma stronę internetową, która prezentuje jej zakres usług w Internecie. Taki postęp wymusił zmiany w algorytmach wyszukiwarek i podejście do promowania strony internetowej. Nie wystarczy już wyłącznie zbudowanie strony internetowej. Jest to dopiero początek. Kolejnym korkiem jest reklamowanie posiadanej strony internetowej. Form reklamy jest kilka. Niemniej jednak najbardziej znaną jest pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarce. Polega ona na wybraniu odpowiedniego słowa kluczowego: tanie strony internetowe lub zestawu słów kluczowych, na które strona internetowa powinna być wysoko w wynikach. Przeważnie strony internetowe są pozycjonowane na więcej niż jedno hasło. Do skutecznej promocji strony internetowej trzeba wybrać ich przynajmniej 5. Poprzez takie podejście, promowane strony internetowe osiągają o wiele lepsze wyniki w wynikach wyszukiwań.

Kolejny sposób reklamy strony internetowej to marketing szeptany. Polega on na dodawaniu wpisów na różnego typu serwisach internetowych. Wpisy te mają zaintrygować potencjalnych klientów do odwiedzenia promowanej strony internetowej. Jeśli nasza firma jest producentem lub dystrybutorem unikalnego produktu, można tworzyć wpisy bez odnośników. Wtedy zachęcamy w czasie dyskusji do samodzielnego wyszukania oferowanego przez naszą firmę produktu. Marketing szeptany jest raczej uzupełnieniem pozycjonowania strony internetowej. Znaczna część osób szuka firm bezpośrednio w wynikach wyszukiwarek.

Ostatni sposób promocji strony internetowej to różnego typu portale społecznościowe. Najbardziej znany jest FaceBook, który daje duże możliwości marketingowe. Szczególnie przydatny dla stron internetowych, które posiadają w swojej ofercie kupowane dobra materialne. Doskonale sprawdzi się do promocji ciuchów czy kosmetyków. Gorzej już będzie z marketingiem strony internetowej, która posiada w swojej ofercie niszowe usługi.
Cytuj

« Bez ściemy

cron
 

mapa witryny: sitemap.xml