Polar minky sklep internetowy

1.mariusznowak » 27 lis 2017, 14:43

Czy sklep, który sprzedaje tkani dziecięce to dobry pomysł na biznes?

Właśnie ten elaborat ma wykazać, iż każdy interes odpowiednio zaplanowany jest w stanie przynieść zarobek jego inwestorom. Po pierwsze powinno się uświadomić fakt, iż sklep internetowy powinien być dodatkiem do sklepu stacjonarnego, który oferuje zbliżony asortyment. W przedstawionym przez nas przypadku są to tkaniny dziecięce. Tak, więc odradzam opieranie biznesu wyłącznie o handel w Internecie. Wiele osób zada pytanie, dlaczego mam takie zdanie?

Będę starał się to wyjaśnić na przykładzie sklepu internetowego z tkaninami dziecięcymi. Po pierwsze trzeba określić miesięczne koszty prowadzenia tego typu sklepu z tkaninami dziecięcymi. Podstawą jest składka ZUS. O ile w pierwszych dwóch latach właściciel może opłacać preferencyjną składkę ZUS, o tyle nie jest to aż tak ważna pozycja w bilansie zysków i strat. Inaczej już to wygląda po upływie 2 lat od założenia firmy. Obowiązująca danina dla ZUS to rząd 1100 zł za miesiąc.

Następny koszt przy prowadzeniu sklepu internetowego z tkaninami dziecięcymi to jego promocja w wyszukiwarce internetowej. Umyślnie już pominąłem zaprojektowanie samego sklepu internetowego - jest to jednorazowy wydatek i można go pominąć w miesięcznym zestawieniu wydatków naszej firmy. Wracający do reklamy strony w Internecie. Trzeba wybrać frazy do promocji. Przykładowo dla tkaniny dziecięce sklep opłata za miesiąc to wydatek od 120 do 250 zł. Tego rodzaju haseł powinniśmy wybrać kilkanaście. Łatwo policzyć, iż za ten sposób promocji sklepu internetowego zapłacimy około 2 tysięcy zł za miesiąc. Do tego należy doliczyć pozostałe koszty związane z promocją. Należą do nich między innymi marketing szeptany, itp. Rezultat pozycjonowania sklepu na frazę: sklep z tkaninami dziecięcymi nie będzie z dnia na dzień. Tak więc w początkowej fazie należy pomyśleć o alternatywnym kanale sprzedaży naszych tkanin dziecięcych. Pomocne może być Allegro lub inne serwisy aukcyjne. Mimo to wystawienie oferty wiąże się z dodatkowymi kosztami i to nie małymi. Cena za wystawienie pojedynczego produktu oscyluje w graniach od 1 zł do kilkunastu zł. Wszystko zależy od wybranych opcji promocji. Więc każdy sam jest w stanie sobie to podsumować i odpowiedzieć na pytanie czy jest to rentowne.
Cytuj

« Bez ściemy

cron
 

mapa witryny: sitemap.xml